Did you miss Love Never Dies live broadcast? Don't you worry! We bring you this amazing video with the public entry to the theatre, cast and team interviews in the theatre's hall and dressing rooms! The video, we are afraid, only lasts till the show starts, those people who watched the broadcast at the time had a glimpse of the first musical numbers (Till I Hear You Sing and Coney Island Waltz), lucky them!
You'll find interviews with Paul Farworth (scenographer), Louise Fribo (Christine Daaé), Tomas Ambt Kofod (Phantom/Mr.Y) and Really Useful Group's Patrick Murphy discussing about the 2013's UKTour and confirming a new German production in two years or so, as well as some meetings that are being held with and american producer regarding Love Never Dies going to Broadway. You'll also see how the theatre gets his seats full, the freaks costumes and last minute arrangements in The Phantom's and Christine's dressing rooms.
As a gift to those watching the live broadcast, and not showed in this video, the company also offered us a peek to 'Till I Hear You Sing and Coney Island Waltz. Differing the UK production where Christine appears first as an automat and the Australian production where she was first seen as a portrait, the Danish production chose to reflect her figure as a shadow in a cloth that covered the stage, leaving visible only the Phantom and his piano. The Coney Island Waltz number shares more resemblance with the Australian. The broadcast was cut just before Only For Him started.
¿Te perdiste la retransmisión en directo del estreno de Love Never Dies? ¡No te preocupes!
Os traemos el vídeo con la entrada del público al teatro, las entrevistas en el hall con el equipo ¡y en los camerinos con el elenco! Aún así sentimos decir que el vídeo llega hasta el inicio del musical, las primeras escenas que pudimos ver en directo (Till I Hear You Sing y Coney Island Waltz) han sido omitidas en el vídeo...
Podrás encontrar entrevistas con Paul Farworth (escenógrafo), Louise Fribo (Christine), Tomas Ambt Kofod (Fantasma) y, entre otros, con Patrick Murphy (de la Really Useful Group) hablando del Tour del Reino Unido en 2013, confirmando una nueva producción Alemana (más o menos dentro de dos años) y las reuniones con un productor americano para que llegue a Broadway. También podrás ver como el teatro poco a poco se va llenando hasta su plenitud, el vestuario de los Freaks y los retoques de última hora de Christine y el Fantasma.
Como regalo (y parte omitida en este vídeo) también nos ofrecieron 'Till I Hear You Sing y Coney Island Waltz. Diferenciando la versión londinense dónde Christine aparecía como una autómata y la australiana dónde su figura aparecía en un cuadro que se movía poco a poco, en la Danesa optaron por reflejar su imágen (que también se movía) en una tela que cubría el escenario, dejando sólo visible el Fantasma y su piano.
Coney Island Waltz se asemeja más a la versión australiana, le siguía Only For Him, Only For You dónde cortaron la retransmisión antes de que este número empezara.